09:57
0

Festival afişi, Gülsün Karamustafa ve Bülent Erkmen imzası taşıyor.
Daima bir şeyler yapma içerisindeyim. Ama kendime bile yetemiyorum. Açıkçası maddi kazanç elde edemediğiniz sürece belli bir döngüye girmenizde pek mümkün olmuyor. Ben kendi halinde etrafta dolan adamım şimdilik. Sonrasında belki çemberin içine girerim ya da çemberden tamamen uzaklaşırım, bilinmez.

29 Nisan Salı akşamı Bej Karaköy'de 21. İstanbul Caz Festivali'nin basın toplantısı vardı. Programın kısmen açıklanan bölümü dışında tamamı da nihayete erdi. Afişi gördük, konuşmalar yapıldı, iyi dilekler söylendi v.s

Bu tür organizasyonlar benim harcım değil belli ki ama en azından şunu artık kavradım bir kapıdan geçmek istiyorsan en azından ardında ne olduğunu bilmek istiyorsan kimseye sormayacaksın. Kapının kolunu tut ve gir!

Saat 18.30 civarında mekandaki yerimi almıştım. Kapıya gittiğimde 'nereden geldiniz?' sorusuna Radyo Zımbırtı demek bir hayli ilginç ve garip hissettirse de insan kendine ait olanı benimsiyor. Bununla ilgili başka durumlarım da var. Belki sonraya.

Zamanında yapamadıklarımı şimdi yapıyor olmak bana ne kadar yol aldırdı biliyorum ama bu yeterli mi? onu bilmiyorum açıkçası.
Görgün Taner sözü Elif Güvenen'e bırakıyor.
Basın toplantısında ilk konuşmayı İKSV Genel Müdürü Görgün Taner yaptı. Pek kısaydı konuşması ama pek öne çıkmayı sevmiyor herhalde kendisi. Ardından Garanti Bankası etkinliğin sponsoru olduğu için Kurumsal Marka Yön. ve Paz. İletişimi Bir. Müd. Elif Güvenen keyifli ve heyecanlı bir konuşma yaptı. Son olarak festival direktörü Pelin Opcin programı ve kimlerin geleceğini, başka neler olacağını aktardı. Elbette hali hazırda elimizde basın bültenlerimiz olduğu için akılda tutması daha kolay oldu anlattıklarını.
Pelin Opcin programı aktarırken.
Bununla ilgili daha fazla bir şey yazmayacağım ama bir nevi kişisel bloguma not düşmek bir nevi Doruk ne yaparın örneklerinden birisi. İnsan eylemek istiyor. Koşmak, kovalamak istiyor. Hayaller herkesin gerçekleştirebilen çok şanslı işte :)

Radyo Zımbırtı'da basın toplantısı hakkında daha fazlasını bulabilirsiniz efenim:
http://radyozimbirti.org/21-istanbul-caz-festivali-programi-aciklandi/

Burada da festival konuklarının şarkılarından 5 parçalık müzik listesi var:
http://radyozimbirti.org/cazgeliyor-zimbirti-caz-muzik-listesi-5/

Aman Hugh Laurie'yi kaçırmayın. Biletler pahalı gelebilir elbet. Meraklısına duyurulur sadece :)